09:15-09:30 | | | | Rejestracja i poranna kawa |
09:30-10:40 |  | 
Senior Strategy Planner. Z branżą digital związany od ponad 8 lat - od początku odpowiedzialny za planowanie i realizację działań digital dla największych marek. Realizował projekty m.in. dla Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Plus, Reebok, SEAT, Bosch, Frugo, Eurosport, Costa by coffeeheaven, Grolsch, Pilsner, Maggi, Kopiko, Barilla i Wasa. Budował i prowadził zespoły osługujące klientów w Social Media, w roli Account Directora odpowiadał za relację z kluczowymi klientami, a dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w planowaniu działań 360.
| | Rośnij przez content! W jaki sposób budować treści, które docierają do nowych odbiorców i budują markę.
W świecie między digitalem a tradycyjnymi mediami treści tworzone przez markę mają już nie tylko angażować. Content marketing (z naciskiem na "content") to kluczowy czynnik budujący dostępność mentalną marki - dobrze wykorzystany przekłada się na sprzedaż. Jak robimy to my, jak robią to inni i jakie mechanizmy stosują agencje oraz Klienci, aby tworzyć treści, które można przekuć na efekty.
|
10:50-11:50 |  | 
SEO Associate. Przez 4 lata walczył ze SPAMem w GetResponse, szczególnie nie lubi phishingowców. Obecnie w dziale SEO jest odpowiedzialny za strategie i ich wdrażanie. Uwielbia prace z ludźmi, jak i samotne wieczory z danymi. Wolny czas spędza na ściance wspinaczkowej albo ćwicząc kalistenikę.
| 
Content Marketing Expert. Ekspert ds. Content Marketingu w GetResponse. Pomaga klientom w prowadzeniu skutecznych kampanii online marketingowych. Pisze dla NowyMarketing.pl, Interaktywnie.com, Online Marketing Polska, Marketer+. Znajdź go na Twitterze - @irekklimczak chętnie rozmawia o online marketingu.
| Jak wykorzystać narzędzia SEO do przygotowania praktycznych rekomendacji dla twórców treści.
Wspólnie z uczestnikami szkolenia od podstaw stworzymy rekomendacje dla content marketingu, które zwiększą widoczność firmy w wyszukiwarkach i napędzą wartościowy ruch organiczny na stronie.
|
12:00-13:00 |  | 
Business director / członek zarządu, They.pl. W They.pl odpowiada za rozwój obszarów strategii, kreacji, content marketingu, PR oraz SEO. Zarządza strukturą złożoną z kilkudziesięciu specjalistów oraz managerów budujących i wdrażających strategie digital marketingowe dla kluczowych klientów agencji. Jest autorką licznych eksperckich artykułów oraz opracowań dotyczących content marketingu. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. jako copywriter i content designer, tworząc kampanie oraz treści dla marek z branży FMCG oraz firm farmaceutycznych. Przygodę z branżą marketingową zaczęła w legendarnej agencji reklamowej PZL, pracując nad kampaniami dla Alior Banku oraz Plusa.
| | Content marketing a ścieżka zakupowa użytkownika
Jak dobierać kanały i formy contentu w zależności od etapu na ścieżce zakupowej? Jak identyfikować potrzeby konsumentów i odpowiadać na nie dzięki treściom? Jak szukać tematów i czerpać inspiracje do budowy strategii content marketingowej?
|
13:00-13:20 | | | | Przerwa na lunch |
13:20-14:20 |  | 
Strategy Manager w Up&More. Odpowiada za planowanie strategii marketingowych online dla nowych i obecnych klientów agencji, ze szczególnym uwzględnieniem ich pełnej ścieżki zakupowej, atrybucji oraz zaawansowanej analityki. Łącznie ma 10 lat doświadczenia zawodowego, w ostatnim czasie zajmowała się planowaniem strategii obejmujących cały zakres działań digital w agencji iProspect. Karierę rozpoczęła w firmie ClickAd. Prywatnie miłośniczka gór, sportu - szczególnie trampolin oraz jazdy na rolkach.
| 
Head of PR w Up&More. Specjalista ds. komunikacji z dziesięcioletnim doświadczeniem w działaniach marketingowych i PR. Główne obszary specjalizacji to nowe technologie (elektronika użytkowa oraz rozwiązania IT), rynek reklamy, a także marketing sportowy. Duże doświadczenie w komunikacji kryzysowej (sektor budowlany i energetyczny). Pracował m.in. dla takich firm jak Microsoft, LG Electronics, Kingston, Verbatim, Grupa Allegro, Visa, IAB Polska czy Under Armour. Mocno zaangażowany w działania non-profit, wolontaryjnie pomaga Stowarzyszeniu WIOSNA jako koordynator ds. komunikacji (projekty Szlachetna Paczka i Akademia Przyszłości). Prywatnie miłośnik wykorzystywania nowych technologii w komunikacji. Fanatyk sportu i podróży.
| Wyszukane treści. Content Marketing i skuteczna promocja w wyszukiwarkach
Jaką rolę pełni content marketing w strategii działań efektywnościowych? Jak odpowiednio podejść do tworzenia contentu, aby zwiększyć skuteczność tych działań? Ciekawe przykłady i dobre praktyki zawsze w cenie!
|
14:30-15:30 |  | 
Strategy and Insights Director w Havas Media Group. Socjolog z 12-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Odpowiada za projekty badawcze Havas Media Group oraz tworzy strategie komunikacyjne dla jej obecnych i potencjalnych klientów. Wspiera studentów UW i SGH w ramach współpracy z uczelniami. Prelegent na konferencjach PTBRiO, Media Impact, Luxury Market Summit czy Media i Technologia.
| | Meaningful Content - jak to robić?
Zgodnie z wynikami naszego badania Meaningful Brands żyjemy w świecie, w którym tylko 27% marek realnie podnosi jakość naszego życia, chociaż oczekuje tego aż 75% konsumentów. Oczekiwania te, dotyczą także treści, które nie są bezpośrednio związane z produktem. Okazuje się bowiem, że atrakcyjnych treści oczekuje dziś od marek aż 77% Milenialsów i aż 71% procent pokolenia X. Jeśli wyjdziemy ze środowiska online, to wskaźnik podnosi się aż do 84%. Wobec ogromnego zalewu treści, który dziś obserwujemy, kluczowe zatem staje się tworzenie treści doskonale dopasowanych do konsumentów, takich, w których często to nie marka czy produkt jest na pierwszym miejscu, tylko realne potrzeby ludzi. Z naszych warsztatów dowiesz się jakiego contentu w jakich kanałach oczekują Twoi klienci.
|
15:40-16:40 |  | 
Odpowiada za planowanie kompleksowych kampanii digital dla marki Volkswagen w PHD. Z branżą reklamową związany od 10 lat a swoje doświadczenie zdobywał w pracy zarówno po stronie wydawcy, marketera oraz agencji. Główne zainteresowania zawodowe: programmatic, data driven marketing oraz innowacje
| | Kręte ścieżki konsumenta na prostej drodze od kontent do zakupu. O atrybucji działań kontentowych?
Wspólnie z uczestnikami warsztatów odpowiemy na pytania: Jak dokonać pomiaru działań content marketingowych oraz jaka jest rola tych pomiarów w modelach atrybucyjnych? Jak prawidłowo wykorzystać DMP w celach remarketingowych? Jakie jest najlepsze wykorzystanie danych 2nd party do targetowania kontentu? W którym momencie ścieżki zakupowej należy kierować użytkowników na treści content marketingowe?
|
16:45 | | | | Zakończenie |